Reklamační řád - Spirit Spreje

Reklamační řád

Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Prodávající je obchodní společnost Strima Czech s.r.o., se sídlem, Řípská 1407/2b, 627 00 Brno; IČ: 26313685, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Brně, oddíl B., vložka 43272.

Záruční doba:

  • Pro spotřebitele: 24 měsíců
  • Pro podnikatele: 12 měsíců

Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba.

Vady zboží

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal:

  1. má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  2. se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  3. věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
  4. je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  5. věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Práva z vady zboží

Vaše práva při vadě zboží:

  • Dodání nové věci bez vad (pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené)
  • Výměna součásti (pokud se vada týká pouze součásti věci)
  • Bezplatné odstranění vady (je-li to vzhledem k povaze vady úměrné)
  • Odstoupení od smlouvy (v případech stanovených zákonem)
  • Přiměřená sleva z kupní ceny

Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Pozor: Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Lhůty

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Důležité: Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

  • Záruční doba pro spotřebitele: 24 měsíců
  • Záruční doba pro podnikatele: 12 měsíců
  • Lhůta pro rozhodnutí o reklamaci: ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů
  • Lhůta pro vyřízení reklamace: nejpozději do 30 dnů

Ostatní

Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na:

  • opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
  • u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
  • u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení,
  • vady vyplývající z povahy věci.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.

Vyřízení reklamace

Proces vyřízení reklamace:

  • Reklamaci lze uplatnit u autorizovaných servisních středisek (nejrychlejší způsob)
  • O reklamaci rozhodujeme ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů
  • Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od uplatnění
  • V případě uznání reklamace hradíme náklady na dopravu
  • V případě neuznané reklamace hradí náklady na dopravu kupující

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.).

Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého Zboží a to včetně veškerého příslušenství.

Kontakty pro reklamace

Nejrychlejší vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě.

V případě, že není možné uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisu, můžete reklamaci uplatnit:

Osobně:

Strima Czech s.r.o.
Reklamační odd.
Řípská 1407/2b
627 00 Brno

Písemně (přepravní společností):

Strima Czech s.r.o.
Reklamační odd.
Řípská 1407/2b
627 00 Brno
E-mail: reklamace@sicistroje-shop.cz

Vyhrazujeme si právo na nerespektování požadavků v poznámce, kde zákazník uvádí nadstandardní požadavky, jako: kontrola zboží, pokud si není jistý funkčností, nebo zboží si objedná a není si jistý, že je součástí jiného balíčku zboží a vyžaduje kontrolu duplicity atd. Nejsme schopni takovou kontrolu provádět a neneseme náklady na zdublované objednávky zaviněné špatnou kontrolou zákazníka.

Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. ledna 2014. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

Další užitečné informace týkající se reklamací jsou dostupné též na internetových stránkách prodávajícího v kategorii "Jak postupovat, když".

Chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě?

Informace o odstoupení od smlouvy najdete v našich obchodních podmínkách nebo nás kontaktujte přímo.